نمایندگی انحصاری

نمایندگی مجاز

نمایندگی انحصاری

نمایندگی مجاز

نمایندگی شارپ

شرکت شارپ ژاپن یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ژاپنی کالاهای مصرفی است و نمایندگی شارپ در تهران شارپ سرویس می باشد . شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده و به زودی صد و چهارمین سالگرد خود را جشن خواهند گرفت. فلسفه و باور موسسین این کمپانی آن است که دیگران از این شرکت تقلید کنند.

شرکت شارپ ژاپن ۴۵ درصد سهم بازار ژاپن را در اختیار دارد و همچنین رهبر بازار در تعدد نوع گوشی‌های موبایل در ژاپن می‌باشد.

کسب و کار این شرکت یادآور مرام و منش تجارت خانه‌های باستانی ژاپن بوده و تا حد زیادی بر پایه اخلاص، خلاقیت و کارهای دشوار بنا نهاده شده است. شرکت شارپ در بسیاری از زمینه‌ها بیشتر به عنوان تولیدکننده سنتی الکترونیک شناخته می‌شده، ولی به دنبال بین‌المللی‌سازی شرکت خود بوده است و همچنین در بازارهای خارجی نیز هدف خود را جذب موفقیت‌های کلی قرار داده است.

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ به عنوان یک کارگاه فلزکاری توسط مخترعی به نام «توکوجی‌هایاکاوا» (Tokuji Hayakawa) در اوزاکا تاسیس شد. ‌هایاکاوا به نوآوری علاقه بسیار زیادی داشت و اولین اختراع او چفت قلاب بود. پس از سه سال، اختراع جدید او که یک مداد مکانیکی بود به پایان رسید.

این مداد که از سرب گرافیت جمع شدنی در میله فلزی ساخته شده بود و هیچگاه کند نمی‌شد، «مداد همیشه شارپ» نام داشت. مداد همیشه شارپ برنده بهترین اختراع ثبت شده در ژاپن و ایالات متحده گردید و تقاضا برای این دستگاه ساده و با دوام بسیار زیاد شد. ‌هایاکاوا برای تسهیل در تولید بیشتر خط مونتاژ را به یک کارخانه بزرگ‌تر انتقال داد.

در سپتامبر ۱۹۲۳ زلزله بزرگ کانتو باعث آتش‌سوزی و نابود شدن کارخانه شارپ گردید و‌هایاکاوا و همسر و فرزندانش دچار افسردگی شدیدی شدند.

یک سال بعد، کارخانه بازسازی شد و تولید مداد همیشه شارپ از سرگرفته شد.‌ هایاکاوا همچنین علاقه‌مند شد که یک محصول جدید بسازد و مطالعات او برای تولید رادیو آغاز شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.