نمایندگی انحصاری

نمایندگی مجاز

نمایندگی انحصاری

نمایندگی مجاز

نمایندگی توشیبا

شرکت توشیبا در سال 1875 در توکیو ژاپن تاسیس شد. این شرکت با 172000 پرسنل هم اکنون در 300 نقطه جهان نمایندگی داشته و در سال 2006 با درآمدی بالغ بر 57 میلیارد دلار در سراسر جهان رتبه هشتاد و هفتم شرکتهای برتر جهان که سالیانه اسامی آنها در مجله فورچون انتشار می یابد را به خود اختصاص داد.
این شرکت با بیش از 3 میلیارد دلار صرف هزینه در امور تحقیقاتی، همچنین تعهد به رعایت دقیق استانداردهای محیط زیستT به مشتریان خود کمک کرد تا از طریق نوآوری هوشمندانه که منحصر به این شرکت است به اهداف تجاری خود به بهترین شکل ممکن دست یافته و پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد.
شرکت توشیبا بعنوان برترین شرکت در زمینه ماشینهای اداری ( کپی توشیبا ، فکس و ویدئو / دیتا پروژکتور ) توسط موسسه BTA در سال 2002 معرفی شد.
توشیبا از زمان تاسیس تاکنون به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه ساخت و بازاریابی محصولات پیشرفته برقی و الکترونیکی شناخته شده است که این گسترش در زمینه تجهیزات و سیستمهای اطلاعاتی و ارتباطی، راهکارها و خدمات مبتنی بر اینترنت، قطعات و مواد الکترونیکی برای سیستمهای برقی، صنعتی و لوازم منزل صورت گرفته است. توشیبا با افتخار به نوآوری ها و دستاوردهای تکنولوژیک خود همچنان به گسترش حضورش در سطح جهان ادامه می دهد. این توسعه همه جانبه، پیوسته در تکامل محصولات توشیبا به منظور برآوردن نیازهای رو به افزایش مشتریان صورت می گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.