نمایندگی انحصاری

نمایندگی مجاز

نمایندگی انحصاری

نمایندگی مجاز

نمایندگی کانن

 به منظور رفاه حال مشتریان گرامی ، خدمات مختلف از جمله ؛ تعمیر تمامی محصولات شرکت کانن را انجام می دهد . قبل از مراجعه به نمایندگی کانن بهتر است با تاریخچه و محصولات این شرکت آشنا شوید . کانن شرکت ژاپنی می باشد که تخصص اصلی آن ؛  تولید محصولات عکاسی و تصویربرداری است . این شرکت به تولید محصولاتی مانند ؛ دوربین عکاسی، دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای رایانه می پردازد . لازم به ذکر است ؛ نمایندگی کانن  در کشورهای مختلف وجود دارد .


طبق  آخرین فهرست مجلهٔ ی  فورچون ، نام شرکت کانن در ردیف یکصد و پنجاه و چهارم ۵۰۰ شرکت برتر جهان قرار دارد. در سال ۱۹۳۳ «یوشیداگورو» و «اوچیدا سابورو»  بینان گزاران کانن بودند . اولین دوربین تولید شده توسط این شرکت «کوآنن» نام داشت . با وجود این که دوربین های کانن طرفداران بسیاری دارد و بازار مصرف خوبی برای این محصولات در دسترس است ،  کانن بیشترین درآمد خود را از دستگاه های فتوکپی آنالوگ و دیجیتال به دست آورده است . از جمله فعالیت های دیگر کانن تولید تلویزیون است و در تولید تلویزیون های صفحه تخت با توشیبا همکاری کرده است .

فروش و تعمیر انواع محصولات این شرکت در نمایندگی کانن انجام می شود . مراجعه به نمایندگی ها در هنگام خرید و یا تعمیر محصولات همواره رضایت مشتریان را در پی داشته است . بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که قصد خرید محصولات کانن و یا تعمیرات کانن را دارید ، به نمایندگی کانن مراجعه کنید . پس از مراجعه به نمایندگی کانن می توانید مشکل دستگاه خود را با کارشناسان نمایدگی کانن در میان بگذارید .نمایندگی کانن نمایندگی کانن از برترین متخصصین جهت تعمیر محصولات کانن بهره گرفته و آماده ی رفع مشکلات و عیب یابی انواع محصولات کانن می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.